Hera

Oj oj
Hästtjejen sitter i köket och suckar...det är sagt att det är MIN datorkväll eftersom jag äntligen fått igång allt. Hennes stund kommer imorgon när jag är på jobbet ochM är på inskolning med Lillbulten...

Nu har jag beställt lite studentlitteratur, betalat ridskoleavgift, e-postat, börjat säkerhetskopiera bilder...nu ska jag försöka få lite kontakt med M som ser på Tv (vilket är ovanligt) , det är en spännande deckare tror jag...

Veckans ordspråk var det jag tänkte bjuda på innan jag lämnar webben...

Mae West...."Som regel undviker jag frestelser - om de inte är oemotståndliga.".......Ja men precis så gör nog jag med :-)

/Hera
Pernilla

Huu...påminner om här. Sedan barnens dator kraschade i vintras så delar 6 personer på en dator (MIN dator) och det gör mig knäpp, en till dator måste införskaffas snarast...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress