Hera

Måndag V 32

Idag åkte Hästtjejen på ridläger, något hon sett fram emot hela sommaren. Natural Horsemanship ska hon få lära sig mer om. Hon lovade skriva dagbok så hon skulle kunna

berätta så mycket som möjligt när hon kommer hem.


Hästtjejens blivande klasskompis...som är min kollegas son besteg Kebnekaise förra veckan, det tycker jag var strongt gjort för en 13 årig kille!


Jag är inne i ett projekt..."framkalla bilder"...jag har nu lovat mig att framöver framkalla lite då och då. Det är dötrist att sitta och gallra ett par år senare för att sedan skicka över bilderna via nätet, få hem en hel hög...och sen sortera in det i album.


Veckan som kommer innebär att piffa till skrivbordet klart för min del. M jobbar natt ...varannan dag eftersom det är halvtid som gäller för honom nu. Fredag/Lördag är det AK4 utbildning som gälller...årets "AK4 baskrav" ska därmed avverkas. Sedan skulle jag haft (eller har man det när man blivit änka? ...fast jag är ju omgift nu) 10 årig bröllops dag på fredag. 080808...är det 10 år sedan jag och Hästtjejens pappa gifte oss...man var lite yngre då...funderar på att bjuda på en bild sedan dess...fast det blir på fredag då...


Med det tänker jag avsluta med ett enligt mig passande citat

" Att älska sig själv är början på en livslång kärlekshistoria"

Oskar Wilde

Jaaa, älskar man inte sig själv så blir livet inte enkelt....menar då jag...Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress