Hera

Lovat är lovat
La ut en bild från bröllopet den 7:e...men tog bort den efter ett par timmar. Vi såg så himla lyckliga ut och det kändes så konstigt att se sig själv på "nätet" när jag vet att...två år senare fanns han inte. Nu får ni en annan bild, från bröllopet som lovat och vi ser väl lyckliga ut nu med men vi är lite mer ...in motion... :-) känns bättre så här. Ni får då se oss i alla fall!

Känner att det är faktiskt lite trist att inte jag och M fotade oss vid vårat bröllop men jag hade bara 16 dagar kvar till beräknad nedkomst och såg ju ut som en stor elefant...men ni som är så duktiga på att scrappa kanske kan klippa ihop något från mitt bröllop med Hästtjejens far och från M:s bröllop med Å...hi hi hi !!!

/Hera

...undrar vad han sa till mig...kanske, "det där gick ju bra"
Ida

Jag tycker bilden var jättefin =)

Maria

Ni var jättevackra! Det var du på bröllopet med M också, inget elefantliknande tycker jag. Kram på er <3

Anna

Så fina ni var!!!

Kram

Lizaloop

Fint, får man fråga vad som hände honom?

Hera

Lizaloop...jo du får gärna fråga...det är en lång historia som jag inte är mogen att berätta om i det här forumet...men samtidigt så är det ju en del av familjens historia så jag kan ju inte låtsas som om det inte har hänt. Sammanfattningsvis...eller slutet på den historien...eller hur jag ska uttrycka mig är att sommaren 2000 så valde han att inte leva längre.



Lizaloop

hmm.. tråkigt, förstår så klart att du inte vill berätta om det här!!

Ida

Desto mer jag läser i din blogg, desto mer tycker jag om den. Du verkar vara en fantastisk människa ulrika! Jag läser om det tråkiga du upplevt och jag imponeras av din styrka. Hade det varit jag hade jag nog inte orkat stå på benen ens. Kram från bluemist!

Hera

Tack Bluemist för att du gillar min blogg...sedan känner jag mig inte direkt fantastisk...men jag har lärt mig att man klarar av så mycket mer än man tror...sedan gillar jag livet, tänk vad mycket man skulle missa om man inte fick leva!

Kram Hera

ÅM

Så fina ni var!



Kram ÅM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress