Hera

20 År!
Fick idag inbjudan till återträff för avgångsklasserna 1998 i Big Lake.

20 år sen jag gick ut nian...tror inte det är sant...det tror nog inte de som fixat festen heller för de skrev just 1998...men visst måste det bli 1988...Jag är dock jättetacksam för att de fixar det här, det ska bli jättekul!

Försökte hitta en bild sedan dess men inser att jag har inga...min mamma har dom, ska nog lägga beslag på ett gäng nästa gång jag är dit.

/Hera
Johanna

Åh shit säger jag bara!!!!! Vi som satt och läste igenom det å allt. Holy bananas!!!
Ja det är tur vi är ung så vi fortfarande har minnet i behåll och kommer ihåg att det trots allt va 1988.
MEN SHIT ALLTSÅ!!!

Hera

hi hi

Lizaloop

Spännande!!!!

Susen Lusen

Ja, JAG är då så himla gammal å förvirrad så jag SÅG inte ens den årtals-missen...! Eller så ung... Eller nåt... Hoppas verkligen att vi får ihop vår semester så jag åxå kan komma upp, vore ju skitkul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress