Hera

Stockholm tur och retur
Var till vår kära hufvudstad igår :-)  Bara över dagen, var på mitt jobbs huvudkontor på Brunkebergstorg. Har tidigare lovat er mer information om det mötet men det får ni senare för jag ska ner om två veckor igen...

Köpte mjukglassen nere i Gallerian och gissa vem som stod i kö efter mig....Thomas Brolin...sedan såg jag Swedbanks tidigare VD Birgitta Johansson Hedberg och den långa smala killen i Rob´nRaz, lillebror säger att han heter Rasmus. Jag är ingen fotbollsfantast men Brolin måste ge många poäng...
Shoppade på eftermiddagen så jag hade GRYMT ont i fötterna.

M är ute med Lillbulten så att jag ska få plugga i ett par timmar så....bäst jag gör det!

Ha det!
/Hera
alexandra

va kul ^^ man tycker de är lite kul o se kändisar ibland faktiskt :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress