Hera

Simultanförmåga... njää

Konstig man är!
Är bara att konstatera... lillebror ringde och ville surra lite, precis då spelade jag alfapet med någon ute på cyberspace. Det var en hård match, jämn men den var nästan slut då han ringde...istället för att säga, du jag ringer upp om fem minuter så försökte jag både prata och spela...med resultatet att jag bara fick ihop ord med typ två bokstäver = lite poäng = till sluuut förlorade jag Samtidigt som han fick snacka med en okoncentrerad syrra som svarade med typ tvåordiga meningar.
Sorry brorsan är allt jag kan säga, du var inte ointressant, tvärtom. Jag kan bara inte avbryta ett spel, det är liksom mot mina....principer... vad jag har mycket principer....tråkigt, nej vi säger att det är emot mina levnadsregler :)

Observera dock att jag inte avvisade min lillebror det är tydligen också emot levnadsreglerna utan jag försökte mig på både ock, inte lyckat dock!

Har läst all info han skickat mig tidigare idag, tackar tackar! Har plockat ihop alla papper plus flygbiljetten inför Stockholmsresan på fredag. Tvättat kläder efter hästtjejjen, de luktar dock så mycket häst så jag måste tvätta dem igen... ska hänga ut dom imorgon på vädring först.

Det var förbi en brutta idag och funderade på vårat hus, om vi skulle sälja det. Joo det har jag ju tänkt, hon ville liksom köpa ett nu, idag, så fort som bara möjligt.... ok det ska nog gå bra men...blir det inte litet? undrade jag?...  de har tre barn. Det här är fyra rum och kök så det blir nog lite trångt, ca 100 kvm. Hon tyckte det med, de hade tittat på ett större också, sen ville hon som sagt ha det snarast möjligt. De hade blivit uppsagda från sin lägenhet helt plötsligt, huset skulle tydligen säljas... Det enda som snurrade i mitt huvud var, om de vill ha det vars ska vi ta vägen, till lillbrorsans etta eller? Det hörs ju vara dåligt med fyror i lägenhetsväg...Nu blir det nog inte så just nu i alla fall , så jag kan skjuta det på framtiden!   :)

Nej nu ska jag gå till sängs... imorgon är det badartime plus lunch, sedan blir det väl plugg...javisst ja, läraren har varit in och läst första insändningsuppgiften och hon skrev att det såg bra ut och att betyg kommer inom kort (på just den uppgiften), det skrev hon vid två idag och jag har väntat heeela dagen men hon loggade ut vid sju ikväll så imorgon får jag nog veta...waaa vad spännande!

Anna

huu vad spännade!! Nu blev ju jag nervös, tänk när jag ska få betyg...igen =)

Svägerskan med sömntutan Räkan

Ojojoj! Vi håller tummarna för betygen!!!!! Synd att ni inte kan komma flyttande NU!!! :) Längtar ju!! Bada skönt. Vi ska nog börja på måndag. Idag blir det Lycksele med mor efter hon jobbat klart. Ska inhandla lite till dopen!
Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress