Hera

Old friends, where are you?
Har nu hunnit testa facebook litegrann... har idag verkligen försökt söka rätt på folk...skulle vara kul att hitta vänner från skoltiden...höra var de är och vad de gör...

Om man säger så här... många tjejjer byter efternamn när de gifter sig...klasskompisar och andra kompisar från förr heter typ....jättevanligt, kan få 200 träffar...ORKA...söka vidare.  Men mest troligt så har man inte ens lagt upp sig....så jag vet inte...Har hittat en barndomskamrat från Västerås i alla fall...lite släkt... och kompisar på byn! M vill inte lägga in sin profil...har inte tid säger han...förstår honom, han har rätt fullt upp. Jobbar, tränar...sånt som jag borde göra kanske :-)

Idag har vi kollat upp vad vi ska ha på oss nu när räkan ska döpas på lördag, hade köpt en snygg topp i Skellefteå när jag var där sist men hittade ingen underdel här hemma, vill inte ha byxor...kjolarna var för kort (toppen är lång), snyggast var att ha den som klänning men det passar inte nu i höstrusket...sedan är benen inte speciellt läckert solbrända... snarare motsatsen...det löste sig till slut, det blev bröllopsklänningen :-). Ingen fara det var ingen traditionell bröllopsklänning...vi gifte oss en månad innan Lillbulten föddes... inget ståhej...bara Mannen, jag och Hästtjejjen..i Hemavan med Stig Strand som vigselförrättare. Både jag och M har testat ett varsit ståhejbröllop så det behovet kändes mättat....Oj vilken lång utvikning det blev, räkan alltså Mannens systerdotter blir dock säkert döpt på lördag ändå :-)

Nej go vänner, nu ska jag plocka ihop för kvällen och säger därmed...
.. God Natt!
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress