Hera

Adjö för en stund
Sa just adjö till Hästtjejen, hon tog bussen till Hällnäs. Tur som var så var det en dam hon känner till som skulle med samma buss så hon kände sig nog ganska lugn. Missförstå inte, hon har åkt buss för, bl.a. när vi bodde i Umeå men hon har en dålig erfarenhet av en busstur då en äldre alkoliserad herre propsade på att sitta bredvid henne och hon vågade inte säga nej....så hon har rakt ut vägrat i säkert två år...men nu blev längtan så stark och minnet lite vagare så hon vågade sig iväg! Men hon var lite nervös!

Jag shoppade "tant" täckbyxor som jag kallar dem idag, jag fick pengar till det när jag fylllde år plus att jag köpte pulsklockan som jag också fick bidrag till. Det blev en billigare variant men den duger säkert till mig...så nu är det bara att GÅ. Är också lite sugen på den här ljudboksvarianten, menar att det låter utmärkt att man vill gå en snutt till för att höra hur det ska gå...för min del får det dock inte vara för otäckt för jag är ju lite mörkrädd...

Nu ska ni få höra, jag har läst djurkyrkogården men på engelska för att det skulle bli mindre otäckt. Så lättskrämd är jag!

Trevlig fredagkväll
/Hera Spinning 3D Werewolf 
Maria

De va ju inga tant-täckisar kom vi ju överens om, det va sport-täckisar!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress