Hera

Trevlig kväll i goda vänners lag...

Har varit på vinlotteri på gatan ovanför mig, riktigt trevligt men jag vann ingenting...

Tog med mig kaviaren sedan jag fyllde år som vi provsmakade.

Kaviar banan tyckte de flesta var okey men inte mer..
Kaviar färskost med räkor....ja den kanske var lite bättre
Kaviar med ägg...njaaääää

Tog hem resterna av tuberna så hästtjejen också får avsmaka och bedöma.

Smaken är som baken delad, tur är väl det men jag säger tacka vet jag vanlig Kalles kaviar!

Jag var lite stygg ikväll som skämtade om en före detta pojkvän....skäms lite så här i efterhand...Förlåt!

/Hera

Stannapanna

Vi ska inte skvallra ... det var ju fler som skämtade ... om andra...Fy skäms på oss...
Men annars var det trevligt

mohanna

ah det visste jag då inte att det va. Alltså nu har jag fixat en blogg som jag kan latja med.Hur mycket tid har man egentligen råd med till sånt här?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress