Hera

Till salu...

... är nu mitt hus...ångest säger jag bara!

Länk till blocketannonsen....nu vet ni var min brevlåda bor :)

Jag vill sälja :-), jag vill flytta ...men det är ju MITT hus!

Jag älskar mitt hus, vi har jobbat och slitit  både ute och inne...massor av tid, blod, svett och tårar ;-) det börjar vara som jag ha velat ha det. Sedan finns det ju saker man planerat men inte hunnit...t.ex. den inglasade verandan...i somras planterade jag tre klematisar vid komposten som jag byggde, det kommer att bli jättefint...men det får jag aldrig njuta av.. (det ingår i mitt projekt att skapa "rum i trädgården")...

Jag vill dessutom be alla blocketannonsörer om ursäkt...jag har häcklat er för dåliga annonser men nu när jag provat själv så ser jag att det  är inte lätt att veta vad man ska skriva. Jag kom i alla fall ihåg att skriva att huset ligger i Storuman :)

Lite mer bilder... sommar sommar sommar!

   Hej huset!         
   Från sidan...

      Hej lusthuset!

  Simpsons bur...tänker vi nog ta med oss...

           Hej badrummet...längre kom jag inte idag...

/Hera

Maria

Ser bra ut tycker jag, men jag förstår din ångest... känner likadant över lgh där jag har bott 1 1/2 år bara! Shit vad verkligt det blev helt plötsligt ATT ni ska flytta!!!

Svägerskan

Hihi! Anar jag en viss ångest?! :P Här i landsänden är vi BARA GLADA för att ni kommer! Fast jag kan iofs förstå dina känslor oxå. Försöker tänka mig att vi ska lämna det här huset... Går inte!! Pussa Lillbulten från mig å Räkan

Hera

Maria, samma här...jag fattar nog ändå inte riktigt att det är sant...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress