Hera

Såg jag i syne nr 2 ?
Var in till hästtjejen för att stoppa om henne, då ser jag en konstig hund...långa ben...något är det som inte stämmer...det är ingen hund det är ett rådjur som strosar förbi..nej det är tre rådjur som kommer från korsningen timotejvägen...undrar vars de skulle...till bagarn ? eller Frassefolket ?


Förresten, mitt förra inlägg som heter såg jag i syne...det var inte Ferry, jag har frågat. Vem var det då?

Eller är det syner bara?

Bäst jag går isäng nu!

/Hera
Stannapanna

Det var nog inte syner de har varit förbi hos oss oxå !Rådjuren alltså !

Anonym

Du,jag såg en tjej som var lång som var ute m däck dragandes efter sig igår så du ser nog inte isyner eller så har jag samma åkomma:)Stannapannas systeryster

Hera

:-)

hästtjejen

mamma det va 4 st rådjur MINST!! :D

Mohanna

dom hörs hålla till här uppe också och jag vet att vilda djur trivs väldigt bra speciellet hos mina grannar!!!
Själv har jag inte lyckats se dom än.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress