Hera

Måndag V 47

Sitter här måndagkväll och skriver...veckan har liksom redan börjat med raska steg :)

 Igår på morgonen drog vi iväg med bil och varsin släpvagn till Bodarna, med oss tog vi barna (hästtjejen fick vara ledig från skolan idag) och min pappa. Vi lastade av, eldade i spisen, packade upp och pysslade...Adventsstjärnan kom upp :-)

Kvart över 6 imorse åkte jag och pappa till Umeå för att han skulle träffa en läkare, det gick mycket bra...läget är bättre än vi trott! Nog om honom i detta forum!

Nu är vi tillbaka på fågelvägen och M är i skogen och jobbar, han har natt denna vecka.

Imorgon är det sista babysimmet! Ska inte missa det. Hästtjejens klass ska ha disco på fredag så det blir till att baka inför det i veckan...sen fyller min mamma år på lördag!

"Ju mer jag tänker på saken, desto tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas." Goethe

/Hera
Way To Go

Stannapanna

Skönt att höra om din papps Vinlotteri på söndag ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress