Hera

Måndag V 46

7 veckor kvar av detta år!

Det ni!

Ny vecka, nytt citat.
"Utan vänner skulle ingen välja att leva, även om han hade alla tänkbara ägodelar."
Aristotle

För familjen innebär den här veckan bl.a:
Tisdag småbarns sim (nionde gången) med lunch.

Inget annat uppbokat! Skönt, Mja jag har borde gå på medlemsmöte (S) ikväll, jag ska skriva klart mitt CV, hästtjejjen och jag ska kolla på tapeter, jag ska packa kartonger, måste sätta mig och skriva en annons på huset, hämta pappa från sjukan om en stund (han ska på besök)

Så det finns göra...det gör det :)

Sedan ska jag hälsa på grannfrun på 26:an, det var ett tag sedan sist!

Min lärare hade lovat mig svar på PM (lovat alla) senast fredagen som var...jag har inte fått svar än, så det kommer väl den här veckan?

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress