Hera

Pappas födelsedag
Idag är det pappas födelsedag, 72 år skulle han ha fyllt!
Jag tänker fortfarande på honom minst en gång om dagen...trots att över ett år passerat sedan han gick bort. Han är liksom med mig i allt jag gör på något märkligt vis. Jag kan t.ex. tänka...så här brukar pappa göra, eller det här skulle jag vilja berätta för pappa för det skulle han tycka vara jättekul, eller det här skulle jag vilja fråga pappa om...osv...låter kanske lite märkligt men jag känner inte så. Tror att det blev en vana sista året att samla på sig små episoder under dagarna som man kunde berätta för honom när vi talades vid i telefonen eftersom han själv inte kunde göra lika mycket som han brukade.

Idag på pappas födelsedag så skulle jag vilja säga grattis, saknar dig och att vi mår och har det jättebra!!!!


Kram Hera

Ann-Katrin

En stor Kram till dej Ulrika, jag tänkte oxå på morbror Nisse igår.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress