Hera

Vad har hänt?
Vad har hänt mellan dessa två bilder...i tid skiljer det cirka 1 timma...ledtråd...något har försvunnit!
 

/Hera
Maine

Skuggan :)

Maria

Den stora björken framför den mindre?!

Stannapanna

Håller med Mejan, den stora björken. Vad fint ni fått!!! Aci, jag och två barn åker t Ume några dar ( fredag till nån gng nästa vecka), få se om vi kanske hinner titta in på nån av vägarna förbi. Om ni är hemma förstås !?

Hera

Helt rätt. Min älskade björk är borta som jag svurit på att jag skulle ha kvar. Tänker inte tala om hur Stefan lyckades övertala mig :-D ha ha ha...När jag nämnt för svärfar att jag ändrat mig..så tog det inte lång stund förrän han var där med grävaren och drog ner den. Nu ska det bli fin gräsmatta!



Sväng förbi om ni passerar...antingen är vi hemma...eller inte :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress