Hera

Valborg
Har just kommit tillbaka från trerättersmiddag hos svägerskan, gott gott gott å trevligt sällskap :) Lillan och jag åkte hem direkt efteråt eftersom min pappa var kvar hemma....jag törs faktiskt inte lämna honom längre stund än att jag vet att han ligger där jag lämnat honom. Kraften att ta sig upp på benen är minimal och det känns inte säkert när han kör runt med den lånade rullatorn. Han blir fort anfådd...lungorna rymmer ingenting säger han...

De övriga gick ner på majbrasan i Hällnäs och jag sitter nu och ser Så ska det låta...hoppas det är Skavlan efter :-D Pappa han läser och läser, det är roligt att ha honom här ...men visst blir man trött av all oro, vill ju att han ska ha det bra!


Kram kram på er!!!

/Hera
Svante

En dotter som har tid och ork i svåra stunder är en gudagåva.

Hera

Min känsla består av en ofantligt stor otillräcklighet...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress