Hera

Lego föll henne i smaken!
Slutade en timma tidigare idag (jobbade en timma för länge igår) så jag och Hästtjejen passade på att göra Vindeln. Ett par nya skor till henne och sedan tänkte jag bjuda på gofika på caféet/bageriet men de stänger ju klockan 16 (!) så det kunde vi glömma. Handlade lite på Ica inför lördagens kalasande, en sväng på apoteket och sedan hem för att gratta 2-åringen. Hon fick kritor och ett ritblock av Hästtjejen (när Lillbulten fick se kritorna sa hon oj med samma betoning som hennes morfar brukar säga å fan) Av oss föräldrar fick hon en bondgård i lego/duplo, även det var succé. Själv har jag lekt massor med lego när jag var liten och dessutom har jag ju förmånen att ha en 7 år yngre bror vilket gjorde att legobyggandet satt i långt upp i tonåren. Vi bodde i ett stort hus så vi hade lyckan att få ha ett ständigt uppbyggt landskap som dock var i ständig förändring. Peaken för staden var nog när han fick legotåget som tuffade runt runt... Annars har det bakats semlor här, jag gör alltid små för jag tycker det är godare att kunna äta en liten...eller två än en jättemaffig. 40 stycken blev det...så jag tänkte som så att då räcker det till 20 personer...men så helt plötsligt fanns det bara 34...och det är ju bara torsdag än så det blir nog en sats till imorgonkväll...Nej jag har gjort bort mina kvällsbestyr och nu väntar sängen! Förresten, såg ni brudarna mina i tidningen idag?
/Hera
Anonym

Lego ja, jag har kvar mitt gamla lego och det växer man inte ifrån! Jajjamänsan jag såg dina flickor i tidningen imorse!

Å på tal om fik, visst är det uselt att det stänger 16, MEN på vindelgallerian är det ju öppet till 22, och där kan man faktist fika oxå!!

Hera

Det visste jag inte! Ska testa där nästa gång!

Lisse

Vilken fin bild på tjejerna..

Anna

Vilka fina brudar ni har =) måste läsa ikapp, men det lär ju ta lika många månader som sen jag läste sist =) men förretsen, vilket snyggt kort på dej!!! Snygg Hera!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress