Hera

V 27 Måndag

"Den största källan till njutning är omväxling" Samuel Johnson

Första dagen på jobbet, hur kul som helst!!!!! Säger man bara som det är...alltså att jag har jobbat länge i banken men jag har varit föräldraledig i 1 1/2 år plus att jag befinner mig på nytt kontor...så har alla förståelse för att man är lite långsammare än de andra :) Trevliga kunder, trevliga arbetskompisar...det här känns bara bra! Lite trött är jag nog dock....

Hur kan det bli nästan 40 mil nu när jag ska till Östersund för att gratta storebror i helgen!!!  Östersund ligger ju söder om Storuman...Jag har flyttat mer söderut...Lik förbaskat så blev det 10 mil längre !!! Bor jag mer ocentralt nu? Är det möjligt att man måste åka över Lycksele...Åsele...måste kolla en karta!

/Hera

Lizaloop

Ku att höra att det gick bra på jobbet.

jag har det bra i stockholm, men det ärju busstrejk så man är lite strandsat..

Imorgon blir det troligtvis kolmården!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress