Hera

God natt!
Känner mig helt slut på, beror nog inte enbart på Afrogympan ikväll...träning brukar ge mig engergi...har kanske varit ute i friska luften för lite sista dagarna... Imorgon ska jag till Lycksele, skattenämndsmöte...ska bli kul att träffa de andra äldre herrarna igen, de har många intressanta berättelser som de gärna delar med sig av på fikarasten. Själva mötet är dessutom alltid lärorikt...fast många gånger ledsamt för det finns många tråkiga saker i bakgrunden som man bara kan ana sig till, vilket har satt de människorna i den sits de är...

M har jobbat tills nu så han är på väg hem...ska bli mysigt att få en kram...ska kolla på studio 60 medans jag väntar så jag säger nu..

...God Natt!

/Hera
Jenny

HEj minimoster!!

Jag ville bara passa på att säga hej då på ett tag. (vet nämligen inte om jag hinner skriva nåt ikväll)Och hoppas att ni får en härlig månad =) Jag får skicka ett mail eller så när jag är där borta så ni får se vad som pågår med oss =)

Många kramar till er från mig!!

//J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress