Hera

Hej där!
Nu är det långt mellan mitt skrivande här...har väl fullt upp med att leva livet kanske :) men jag tror mest att det beror på att jag fotograferar så lite nu...och bilderna har för mig varit lite av en dagbok som jag väljer delar ur och publicerar till alla. Ska skärpa mig! Det är ju kul med foton!

November, vad händer då?

Mamma fyller 70 så vi ska till Storuman och fira henne.
Vi ska vara klar här inne med målning och snickring (klar med det som är påbörjat alltså)
Vilka som ska jobba i styrelser och nämnder i kommunen ska vara färdignominerade och beslutade av fullmäktige.
Fars dag ska firas, utan min pappa...
Jag ska till Lycksele på nomineringskonferens angående länsuppdrag till landstinget.
Jag ska vattengympa alla torsdagar som bara går.
Några möten på det...
En julmarknad i Hällnäs ska besökas
Utvecklingssamtal på högstadiet för Hästtjejen.
Träff med doktorn på barn i Umeå (NUS) tillsammans med Lillbulten.
Liten och Stor på tisdagar...
Bjuda några mammor på lunch...
In på jobbet och göra någon certifiering minst en eftermiddag...

Här är två länkar till lite av det som hänt de sista dagarna inom det politiska maktspelet...eller vad man ska säga.
Länk ett....och Länk två. 
Jag hoppas det inte fortsätter i den här stilen...

Fortsätter den här dagen med att gå ner och ladda upp för mellanmål nu 13:30...baka en kaka till mammalunchen imorgon...städa lite...fixa och äta middag...vänta på att M kommer hem och rusa iväg till ett s-möte uppe på skidstugan (Hällnäs) Imorgon är det en ny dag!
:-D

Förresten, idag snöar det rejält!
Nog vore det härligt med sommar ändå...

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress