Hera

Älskade pappa
Idag kl 14:15 somnade min älskade pappa in efter en lång kamp mot cancern. Det finns så mycket att säga...men det känns så tomt. Allt gick lugnt och fint och jag är så tacksam över att min bror och jag kunde säga adjö tillsammans.

Jag är så innerligt tacksam över alla nära och kära vi har runt omkring oss. Å älskade mor som för snart 40 år sedan såg min far för första gången inne i ett kök hemma hos en kompis till henne, i Ånn, ...hennes första tanke lär ha varit "han ska jag ha" ...å så blev det tillslut....efter många år gick de skilda vägar men de har ändå haft god kontakt efter det...när min storasyster och hon kom till Lycksele idag just strax efter att pappa tagit sina sista andetag sa hon...vad ska det bli av mig nu....

Ja vad ska det bli av oss nu....som inte har pappa längre....jag tror det kommer att gå bra för det har ju han faktiskt genom sin kärlek till oss alla sett till!!!

/Hera



Fina ord från en av mina älskade storasyskon...Ingrid
Maine

Klart att det kommer att gå bra för er!!!

Vi tänker på er. Krama om varann ♥ och minns det glada!

Kramar från Calle & Maine

Maria

Stor kram till dig och de dina Ulrika <3

Anonym

Tänker på er kram Mia Norberg m familj

Joakim Sandström

Vi tänker på er och skickar massor med kramar. Kusin Jocke med familj.

Maryam

Jag hann bara läsa ditt första inlägg och hade missat det här. Jag beklagar sorgen innerligt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress