Hera

Hoppsan hejsan...
Fick redan igår så grymt ont på utsidan av smalbenen...sa till maken att jag måste ta fram springskorna och gå promenaderna med dem för jag trodde att mina kängor jag fått av mina svärföräldrar för många år sedan hade gjort sitt. Imorse var det ännu värre, kunde knappt gå...smög fram så det blev knappt utslag på stegräknaren. IDAG BLIR DET INGEN PROMENAD sa jag! Vi var ute hela dagen, städat vedboden ...skottat snö...åkt bob å så. M skulle skotta gården med traktorgrävaren så barnen och jag gick in...tänkte att jag kör igång Wii active sport så det skulle bli lite svett idag med...har gjort ett eget cardiopass...första övningen är hopprep....ååååååååååååååå jääääääääsingen....där hade vi orsaken.....jag är lemmen av hopprepshoppning!!!!!!

M körde ett pass när han kom in och sedan spelade vi Rayman Rabbit med Lillbulten..riktigt kul :)

Imorgon blir det nog en promenad i alla fall :-D

/Hera
Svägerskan

Gilla!!!

Eva Sandström Bergqvist

:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress