Hera

Kalas
Idag har jag plockat in smörblommor och liljekonvaljer, lite mysigt så där när maken fyllt 42 år idag! När alla åkt så lade jag barnen och M stökade på nere, jag hann sortera in alla papper som kommit under de veckor vi varit bosatta i Ljustjärnbrännan. Skönt att ha allt det under kontroll! Det var inte lite pinsamt när vi fick påminnelse på skoterförsäkringen förra veckan...men nu är det ordning och reda igen!

Hästtjejen sommarjobbar den här veckan, hon är så ordentlig när hon gör i ordning sin matlåda efter middagen. Hon fixar med matlåda, sallad, små burkar med kryddor som passar till...lite dryck...Försöker inspireras av henne till när jag börjar om att jobba igen, är själv glad om jag får med mig en matlåda. Lätt att det blir fil å macka, eller gröt! Nästa vecka ska hon på slöjdlägret som hon fick i stipendium, sedan drar vi iväg över midsommar till äldstsystra min...å sedan ska Hästtjejen på ridläger och slutligen jobba två veckor till, då åt kommunen (hemtjänsten är det som gäller då!)

Vet ni vad...jag har det så himla bra och är så glad och tacksam för det!

Kram
/Hera
Ann-Katrin

Ha det bra och njut, det är du väl värd, kram på dej och Till er alla i familjen ha en bra sommar.

Hera

Tack detsamma :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress