Hera

Visst äre onsdag idag?
Dagarna flyger iväg...å det är väl bra men det känns som att man inte riktigt hänger med :) Imorse bar det av till Umeå för att möte upp pappa som skulle träffa sin läkare på onkologen. Pappa var uppe med tuppen, åkte taxi...hade tur som fick min kusin som chafför...väl framme så hade det varit lite jobbigt eftersom onkologavdelningen fått ett nytt fint hus men det var inte riktigt klart...så bilen kunde inte köra ända fram till dörren och inga rullstolar så långt ögat nådde. Själv var jag inte på plats för att ta emot för jag hade fullt upp att hitta det nya huset och ett lämpligt ställe att parkera. Shit vad stort området är! Stannar man nån som jobbar där för att fråga vägen så vet knappt ens dom! Nästa gång vet jag precis var det är och var som är smartast att ställa bilen,det blir jättebra...bara det blir klart!

Nu är vi i alla fall i Ljustjärnbrännan...pappa vilar upp sig, lite mat på det här och sömn för natten så är han säkert piggare imorgon!

Själv ska jag på ett möte inför 1:a majfirandet på lördag...ska bli riktigt riktigt kul!

Ska återkomma med bilder så snart jag lyckats lägga in programvara på någon av datorerna här...(för kameran)...tänkte bjuda på lite husbilder...fast just nu finns det inte mycket att se eftersom allt är rivet...längtar tills det vänder...då de verkligen bygger!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress