Hera

Fullt upp!
Är det här, speciellt den här veckan med två födelsedagskalas, baka inför det...frissabesök, korpenträning, sminkkurs (va!!! Fick det i födelsedagspresent i oktober...)3-årskontroll...öhhhh...har nog glömt något. Klockan är nu sen, strax efter midnatt men det är ju nu på kvällen min kreativitet kör igång och det beror nog mest på att just nu har sista lilla trollet somnat och det är luuuuugn och roooo. Ska dock upp kvart i sju så jag blir inte långrandig. Vet inte riktigt vad det blivit av min blogg...är liksom ingen dagbok längre...men jag har inte dåligt samvete över det utan funderar snarare vilken inriktning den ska ha framöver...just nu får ni se det som sällan uppdaterad ögonblicksdokumentation utan sammanhang... ;-)

Här kommer en dagsfärsk bild på mina två minsta älsklingar!


/Hera
A-E

Wow, vilka vackra ögon!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress