Hera

Snajsigt mode!

Fortsätter lägga ut gamla bilder som jag skannat in hos min pappa.
Dessa är från att han fyller jämt, 40 år måste det vara...ser så ut på lillebror...han är nog ett halvår här.


Jag tycker det var så snajsigt mode :) kroppsnära dressar.
Vem det är i vitt vet jag inte men jag tror att hon i mitten är min moster, smal som vanligt.
Observerar spåntaket på ladugården (numer är det plåt) och att man verkar ha gallrat i skogen bakom...frötallar står kvar...de är borta sedan länge och skogen har vuxit sig ganska stor igen.

På nästa bild har man radat upp familjen.
Det är mor och far, lillebror, mina systrar och jag.
Varför inte storebror är där vet jag inte...tror han bodde kvar i Västerås på den tiden.

Vilken frisyr mamma hade!
/Hera

Stannapanna

Åh jag tror det är min fina morfar i bakgrunden på ert familjekort ?!

A-E

Roligt med gamla kort.

Hera

Jag tror också att det är din morfar!

Anonym

hon i vitt är nog moradi, :/ systra di :)

Hera

Trodde oxå att det var mamma...men hon ser ju annars ut på den andra bilden...lite yvigare frisyr...

Lillemor Persson

Kanske vita damen är faster Rakel, Hon tror det själv

Hera

Aha...då har hon säkert rätt. Kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress