Hera

Idag har jag hunnit med!
Idag har jag hunnit med en hel del! Lämnade Lillbulten på dagis, hem igen och bakade kärleksmums plus en plåt matbröd. Sedan gick jag promenad med Chinook och kammade igenom hans päls (han tycker nog jag luggas när jag kammar skägget för han vänder bort huvudet men sitter ändå tålmodigt kvar) Efter detta röjde jag bort lite byggskrot...en dusch på det...sedan var det dags för nästa skägg :) jag klippte pappas...dammsög köket efter det  och sedan kom mina kollegor och hälsade på :) jättekul...saknar dom faktiskt. Kul med M:s kommentar..."dina arbetskompisar är ju riktigt trevliga!"....Klart dom är!...Riktigt roligt var det att Mejan och Stannapanna dök förbi...så jag har fikat mest hela eftermiddagen och kvällen!

Utimellan under dagen har jag givetvis skött Lillan, surrat med Snickaren och Svärfar och spelat Farmville på facebook!

:)
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress