Hera

Favorit i repris + gungställning för jättarnas barn!
Tror att jag har länkat till den här bloggen förrut men just den här historien är så himla rolig och nu har han fyllt på med fler historier kring att sova på ovanliga platser. Det är Dan, en fritidspolitiker i Vindeln som bloggar på Västerbottenskurirens hemsida!

Konsten att sova på ovanliga platser del II

Länkar även till en annan bloggare på VK, Louise, vi har barn på samma dagis (förskola heter det väl...)och jag reagerade också imorse när jag skulle lämna Lillbulten på dagis att gungorna var så högt upp...vete tusan om ens jag tar mig upp i dom! Kolla in bilden och texten!


/Hera
Lizaloop

ja ha ha ha vad jag skrattade när jag läste det inlägget som Dan hade skrivit, det hade jag missat!!

Jämors vad det händer grejer med ert hus, det blir ett helt nytt som växer fram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress