Hera

Åsså jag...
...är ytterigare ett uttryck som Lillbulten använder. Idag var hennes farmor hit, alltså min Svärmor, hon ska till Finland imorgon för att besöka sina syskon och då berättade hon det idag för Lillbulten...att hon skulle flyga. Först till Stockholm och sedan vidare...ÅSSÅ JAG fyllde Lillbulten i...åsså jag flyga...hmmm, nej inte den här gången i alla fall :) Lillbulten är väldigt faschinerad av flygplan och helikoptrar!

I veckan har Hästtjejen gjort ett hästjobb...(ha ha ha) som hjälpt mig en massa, igårkväll skötte hon Lillbulten medan jag var till Vindeln för att äta middag med mina kollegor hemma hos min chef. (Hon fixade allt...middag, bangbangblöja, kvällsfika och sänggång) Ikväll har hon rastat Chinooken och skött Lillbulten igen...jag smet iväg upp på berget på affären en stund. Skulle köpa mjölk, fil och lite pålägg. Upptäckte när jag skulle betala att de givetvis inte tar kort, varför hade jag nu fått för mig det, pinsamt är bara förnamnet....men du får skriva upp sa tjejen i kassan...du bor väl härikring...jooo det gör jag...så jag är skyldig 65 kronor där. Måtte jag komma ihåg att ta ut kontanter imorgon när jag ska till Vindeln och framför allt komma ihåg att köra upp dit och göra rätt för mig!

Nej gott folk, nu ska jag gå isäng...det blir spännande att se sig själv i spegeln imorgonbitti....se hur man ser ut i ansiktet...scary!

/Hera
Svägerskan

Meeen! Vad knäppt att du fick sånt där i ögat!!! Hoppas det ger med sig! Kan hända att jag å kusinen dyker upp en sväng efter middagen idag om det är ok!

Kram från oss

Hera

Jupp...bara att komma!

Maryam

Ja nufortiden sa tar man liksom for givet att det ska ga och handla med kort overallt. Jag glommer nastan alltid att ta ut pengar och ha i borsen ifall att...

Hoppas att det blir battre med ogat och sa skickar jag en massa kramar till dig och lite kraft (om det funkar :) for det maste man ju ha om man ar trebarnsmor, eller hur?)

Ha det gott!

Hera

Tack Maryam :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress