Hera

Tuggar tuggummi.
Hittade en påse tuggummi som jag köpte igår när jag var i Umeå...var så gott så jag tog en till, en till, en till...nu har jag alla i munnen och har tuggat en stund så det gör nästan ont i käkarna! Smart...nej men gott!

M spacklar allt han bara hinner, själv sköter jag "markservicen"...lite traditionsbundet kanske men så får det vara ett tag nu. Jag tycker inte om att spackla... än mindre att slipa, får obehaglig ståpäls bara av att tänka på det. Därför plockar jag gärna i och ur diskmaskinen osv hur många gånger som helst för att slippa! Ni kanske undrar vad som händer här hemma på byggfronten...det "händer" överallt så det känns svårt att beskriva men...innerdörrar har kommit upp, det har spikats runt fönster ute, bytts fönster, tagits hål i taket för skorstenen, golv har lagts på bron, trappsteg till bron...under början av den här veckan.

Imorgon kommer min äldsta syster på snabbvisit, hon ska jobba på fredagen i Umeå. Kul :) det är första gången hon ska bo hos mig, jag däremot har bott hos henne hur mycket som helst. Minns med glädje när man fick åka till henne på sommarlovet, fiska kräftor, bada :)

Lillbulten...vad ska jag säga...hoppas att det är en trotsperiod hon är i...så det monster ;)hon ibland nu är inte hör till hennes personlighet....tror inte M har fattat vad jag menar förrän nu sista dagarna...ser på honom att till och med han nästan tappar fattningen. Man är ju inte mer än människa!

Har inte pratat med pappa på ett par dagar...borde ringa honom...jag gör det NU!

Hej då!
Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress