Hera

Status mitten oktober 2009

Klicka på bilderna så blir de större.

 M målar brädor i källaren...rött å vitt.







Lillbulten kommer från köket in i det som en gång var vardagsrum...numer toalett och korridor








Det här är i samma rum men en annan vinkel, denna vägg har jag rensat på skräp idag...men jag hann inte klart.






Nu har jag vänt mig om och fotat in i nya vardagsrummet, här tänkte jag sitta och dricka glögg och äta pepparkakor till 1:a advent...det är väl ett rimligt mål?






Å här står jag där soffan ska stå...och kikar in mot köket..å där kommer Lillbulten som inte har några inneskor på sig fast jag sagt till tusen gånger...men vad då, mamma har ju tvättmaskin! Ser även att jag måste rengöra kameran...lite prickigt är det!





/Hera




Stannapanna

Snyggt blir det ! Mysigt med glögg och pepparkakor i det nya vardagsrummet ! Tror absolut att ni fixar det !

Lizaloop

Ja jäsingen alltså, vilken skillnad det kommer att bli... Såklart att du ska sitta där och avnjuta årets glögg till den 1:a advent!!



...Oj kikade just ut, stora snöflingor faller ner från himlen...kanske är vi snart där, till första advent alltså...

ja jösses det är ju bara 2 månader kvar till ul nu! Gulp!!

Mötley Annika

här händer de grejer vill jag lova klart du ska kunna sitta där me glöggen 1:a advent hoppas allt e bra kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress