Hera

Snart helg igen!
Tiden rusar iväg! Snart är det helg igen, samtidigt känns det som om jag varit föräldraledig länge nu...tre månader. Det ska bli skönt att det lugnar av med byggnationerna...mycket kvar innan man kan slå sig till ro i tv-soffan men ändå, det blir lugnare på dagarna. Jag har inget emot sällskapet jag haft av snickaren och svärfar men det är mycket spring ut och in i dörren (= det drar) och mycket av att det lever om.

Imorgon bär det iväg för Hästtjejen. Flyg från Umeå till Stockholm...tåg ...buss...till slut framme i Grästorp...vidare till Såtenäs...Tun...praktik på F7. Jag är avis men känner även lite pirr inför att skicka iväg lilltjejen min...som inte är så liten längre :) Hon frågade mig idag varför inte alla killar är som dom på film...jag menade att de killarna inte ser ut så i verkligheten...jo men som dom är...beteendet...jaaa...hon har visst kärat ner sig i en vampyr :)

 M har fotat här hemma...fin utsikt!
/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress