Hera

Provtagning
Idag var det dags för provtagning för pappa så vi åkte upp i god tid och hälsade på mamma en stund. Själva provtagningen på sjukan tog typ 3 minuter så det var fort gjort. Lillbulten badade under tiden i badkaret hos mamma, hon badade när jag for och badade när jag kom tillbaka. Mamma sa att jag själv skulle få äran att bestämma när det var färdigbadat...när Lillbulten suttit 1 1/2 timma (mamma hade bytt vatten under tiden) så sa jag att nu är det nog...inte blev hon då nöjd när sista vattnendropparna åkte ner i avloppet! Middag åt vi hos Storasyster, mammas stekta sill...så så så gott! Lillbulten hoppade studsmatta ute med kusinerna, det är nog sista dagarna dom har den framme för nu lurar vintern runt hörnet!

/Hera
Vickan

Gud va kul :D Kramma småsystrarna från mig! Saknar er !! Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress