Hera

Många erbjudanden blir det...
Jag är inte den som handlar kläder till mig själv särskilt ofta, beställa kläder från katalog gör jag aldrig (föredrar att klämma och känna på saker innan jag handlar) ...beställde dock ett överkast och gardiner till Hästtjejen från ellos för ...två år sedan. Ellos kan inte ha särskilt många kunder eftersom de ser mig som en av deras viktiga kunder och därmed väljer ut att skicka brev till mig ungefär var tredje vecka(minst). Det är erbjudanden om si och så mycket rabatt på första varan...andra varan...eller/och ingen exp.avg...jag har fått checkar att handla för om jag handlar över en viss summa...att de inte tröttnar! Tycker de verkar vara i det närmaste desperata...jag ber dig, P-O Gustafsson(marknadschef) ....lämna mig ifred...ju mer ni tjatar desto tjurigare blir jag ;(

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress