Hera

Höstlov!
Nu är det höstlov, något jag i regel inte brukar märka av särskilt mycket eftersom jag alltid har valt att jobba trots att Hästtjejen är ledig. Skillnaden brukar möjligen vara att hon åkt bort...men annars är det i år...nu är jag hemma! Sååå idag var vi in till Vindeln, hon hade lite småärenden att fixa liksom jag hade. Till sist avslutade vi med ett fika på Cafèet i Vindeln, trevligt! Imorgon ska vi koka palt (raspeballer) till lunch (!)...tänkte bjuda de som är här och jobbar :)

/Hera

Undra om Lillbulten saknar tvsoffan...man tager vad man hafver dock....jag saknar den!
Tina

Så söt bild :)



Och vad mycket ni har hunnit med huset!

Tror ni kommer trivas jättebra där sen när allt är klart :D



Ha en bra dag! Och ett trevligt lov ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress