Hera

Helg!
Skönt med helg...men jag är grymt förkyld! Även Lillbulten, Hästtjejen är det..

Imorse skjutsade jag in min Storasyster till Umeå, hon var inbjuden som talare där på ett möte som ...är det Norrlandsregionen det heter...hade. Så kul att hon svischade förbi! Synd att jag är så förkyld...kändes som jag har en burk på huvudet...men det blir väl fler gånger! Hoppas vi inte smittade ner henne för hon ska ju till Kina på måndag och där är de visst jättepetiga på att folk är friska innan man får komma in i landet...och ut. De kollar febern på ALLA!

Vi har fått brolyse idag :) och badrummet är spacklat!



Annars är det mys i tvättkorgen här!

/Hera
Lizaloop

hoppas att du snart blir frisk och att du inte börjar grymta mellan hosattackerna ;)

Härligt med lyse ovanför bron, det kan behövas på kvällarna nu!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress