Hera

Ett stort rum?
Nej det är det inte men det är fyllt av funktioner! Vi sover på övervåningen som vanligt men i övrigt så lever vi i det här rummet.
Om vi börjar med bilden som sådan så ser ni ju att det är köket.
Här lagar vi mat och äter den.
Om vi sedan börjar från höger i bild så ser ni tv:n på köksbänken så det är alltså även tv-rum.
Rakt fram bakom stolarna har Lillbulten sina leksaker plus i korgen under tv:n för det här är hennes lekrum.
M har sina arbetskläder plus att vi andra har lite kläder hängda här och var eftersom det här funkar lite som  förråd.
Till vänster finns en dörröppning till en liten alkov som funkar som gästrum och kontor. Inga problem att surfa och titta på tv samtidigt.
I vänstra hörnet ser ni skötbordet för Lillan...skötrum.
Under skötbädden ser ni vedlådan...eftersom det här även är pannrummet.
Sa jag att vi är fem personer?
Jaaa, jag har säkert glömt något...men jag ser fram emot att få sprida ut oss lite :)
/Hera

Systerdottern Jenny

I know the feeling. Jag har mitt kök på toa, inte så trevligt :)

Lizaloop

haha ja det kan jag tänka mig att det ska bli skönt med lite mer space sen, å det kommer ni ju garanterat att få oxå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress