Hera

Vaccinerad

Vackad ;-) är nu Lillbulten och jag. Svärmor följde med som "Nanny" så vi avslutade med onyttig mat på IM:s gott. Kan tänka mig att i detta nu står M med anställda och beundrar den ny skotaren, Svärfar är också där för att se på skönheten. Världens bästa färghandlare har vi i Vindeln...väldigt serviceminded. Vi blev så förtjusta i mattan vi la in i hallen och ville även ha det i vardagsrummet. Problemet var att klickgolvet vi beställt hem låg redan i Vindeln och väntade...men det fixade dom, nackdelen är att jag inte får in golvet i helgen...men det får vi ta! Igårkväll läste jag en lokalpolitikers blogg...och kommentarer han fått på den, ibland undrar jag ärligt vad folk har innanför pannbenet! Barnsligt!

/Hera

Vi på berget....

Nu har skolfotona kommit! :D Dom ligger på hyllan på skolan

Hera

Nope...för vi hämtade de igår :-) Vi va först vi va först ;-D

Jag igen...

Hehe! Hörde av mor sen att dom fanns redan på onsdag... Hade glömt att det varit en dag utan dagis ler Helt förvirrad när det gäller dagar just nu, för dom flyger ju bara iväg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress