Hera

Upploppet!
Känns som vi är på upploppet när det gäller byggnationerna men tusan så tungt det är, mjölksyra i bena och mentala krafterna börjar tryta...man tvivlar på sig själv...ska det här gå? Första advent som en del har sagt...he ä lugnt...tror jag inte längre på men jag vill väldigt väldigt gärna!!! Bara vi kan lägga oss i soffan och slappa så är vi nöjda...å vi reser inte oss ur den förrän efter nyår ;)

Lillan dreglar, gnager och klagar...kan det vara som äldsta syster sa när hon var här...tänderna?

Lillbulten, solstrålen...är numer en mycket bestämd dam som t.om säger NEJ som första ord när hon vaknat...tur man vet att det går över!

Imorse fick jag hem henne igen, Hästtjejen :-D är så glad över det. Hon har gjort så mycket olika roliga saker på sin praktik men hon ska få berätta själv någon dag! Min faster och Hästtjejen kom fram till Vindeln strax före 8 imorse med nattåget. Frukost hemma hos oss och sedan skjutsade jag faster och pappa till Lycksele där fasters man mötte upp för vidare färd hemåt. Tror båda tyckte det var skönt att komma hem. Det är ju så, hemma är ändå bäst.

Är lite fundersam kring det här med vaccinering...hur kan det blir över doser när folk köar som galningar...och hur kommer det sig att man tänker...hmmmm vilka ska vi ringa....jo men några fullt friska idrottande personer...typ hockeystjärnor...det blir bra..det är logiskt!?! 

/Hera 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress