Hera

Trött :-(

Lillan bara knorrar...hon sitter i mitt knä...vet inte vad vi ska hitta på. Har provat att amma, mysa, busa...tror det är magen igen för det pruttas en del.

Hittade lillebror i VK..han är den som står bakom bandet. Hoppas att ni bara hittar en aspirant...menar att det bara finns en manlig person i rätt ålder för att kunna vara min lillebror!

På två dagar har jag varit på två utvecklingssamtal. Ett för Hästtjejen och ett för Lillbulten, jo de sköter sig bara snyggt! :-D

Tror jag går isäng nu...hoppas Lillan inte väcker de andra bara!

/Hera

systeryster

Hej, nu har vi äntligen startat vår hemsida www.svartlidenskennel.se



vill gärna ha att ni kollar å säger om det fattas nåt eller så. man blir lite blind just så här i början. ska uppdatera varje vecka hade jag tänkt och lite andra ändringar åxå Hade B

Grannen i norr

Hoppas att du inte är lika trött längre, själv sitter jag hemma och snorar i veckan. Bihåleinflammation:(( sjuk sjuksköterska vilken bluff man är. Min man påstår att jag låter som en kaffeperculator på nätterna, nåja, det kunde varit värre!! vi syns!

Hera

Idag är jag piggare :) Någon bluff är du absolut inte...bara mänsklig :-D Träffade sonen din idag, glömde fråga om du är frisk nu...om inte, krya på dig!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress