Hera

Piuuuuuuuuuuh....

Har haft en bra helg! Vi har VÄLDIGT mycket att göra här hemma med huset, sedan ska vi som familj också finnas. Vi har även roliga saker framför oss, M byter ju en av maskinerna om ett par veckor. När man har fullt upp så blir det lätt att man glömmer bort det som är lite längre bort, sådant som inte är så synligt och påtagligt. T.ex. föräldrarna som är 17 mil bort. Mamma har visst haft fullt upp i veckan, pappa mår bra...kämpar på...men han är ju inte frisk å mamma är ju inte direkt kärnfrisk heller. Nu har hon rest bort, lillebror ska bort han med i veckan så pappa är hemma själv. Han mår relativt bra men är svag i benen. Det är dags för läkarbesök på Nus på onsdag så då ska jag möta upp honom...sedan har jag nästan tvingat honom att hälsa på mig ;)...några dagar i alla fall! Vi tycker att det är kul att ha honom här men jag förstår att han gärna vill vara hemma. Ska dock erkänna att det kändes som luften/energin gick ur mig litegranna när jag hört hur mamma upplevt veckan. Jag önskar så innerligt att alla kunde få vara friska och lyckliga men så ser ju inte livet ut. Tyvärr! Det gäller att göra det bästa av det man har, så tänker jag i alla fall...Rock on!

/Hera
Maja

Rätt inställning! Håll flaggan uppe!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress