Hera

Stekhet helg!
Tur att det har blåst rejält, trots det var det varmt varmt varmt :)

Mina föräldrar har varit här, mor älskar värme och sol men min far tacklar värmen sämre...liksom min make. Det har varit jätteroligt att ha dem här, det har tvingat M och mig att inte göra någonting...vilket man ibland behöver...ta sig tid att slappna av och umgås! I eftermiddag bjöd mina svärföräldrar oss allihopa på middag, efter mina föräldrar åkt så tog vi hundarna till en badplats. Svärföräldrarnas flat älskar vatten (såklart)...Chooken är väl inte riktigt lika förtjust men när Tuva simmade runt där ute med en pinne så tvingade han sig ut en bit i alla fall...vilket var våran tanke med att de skulle bada samtidigt. (kvinnlig list ;)....)


Stenhårda Tuva som simmar långt ut och dyker trots kallt vatten och hård vind!



Badkrukan Chinook väntar närmare land på att Tuva ska komma med pinnen som svärfar kastat ut...sedan kan han tänka sig vara med i leken...






Idag kikade vi på när det badades...nästa gång är det kanske nog varmt vatten för oss också...


Imorgon kommer betongbilen, det rör på sig!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress