Hera

Hur har det gått?
Jo, Chinook hade feber och (speciellt på ett ställe på benet) ont så han fick en spruta och en drös tabletter...det ska vara växtvärk trots allt...två veckor absolut ingen motion utan bara rastas med koppel. 39 kilo mätte vågen...han är stor! Såg på papperen imorse att veterinären var en kändis för mig, en som höll till i Storuman på mitten av nittiotalet. (Pettersson)

Vid ett inatt landade M i sängen...så jag fick verkligen tala lent imorse för att få upp honom ur sängen för att åka till Umeå. En av anledningarna till att jag ville ha med honom var att vi skulle besöka Comfort som är en 300 kvm stor badrumsbutik (vi ska ju bygga nytt badrum i sommar), hade på nätet kollat att det var lördagsöppet, öppettider och adress....när vi kom dit var det svart som natten...de har lördagsöppet...men inte just den här lördagen för de hade stängt för utbildning !!!! Ja ja...vi fick annat gjort, han bytte ut sin trasiga Mp3 till en I-pod, jag fick kika på kameror...vi kollade på barnvagnar (som vi borde beställt för fleeeera veckor sedan enligt butikspersonalen).

Nej...nu ska jag göra något annat...det är ju lördagkväll trots allt!

PS. Hur sugen blir man inte när man kikar på växter på lantmanna och Plantagen????? Nästa vår då J****r ska jag fixa trädgård!!!

/Hera
linda

hej! är urkass på datorer o skriva mail o dyl. men jag skrev ett inlägg/kommentar på avsnittet om aggvik! kika gärna på det m.v.h linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress