Hera

Hemma...
Lillbulten och jag åkte hem till min pappa igåreftermiddag...först åt vi dock middag hos min faster L...god älggryta! En kusin till mig var med, han har bott hos min pappa i ett par dagar eftersom han bor i Stockholm men kommit upp för begravningen av min faster G.

Kl 10.00 idag var det så begravning...för mig kändes det som att det var någon som fattades...just hon alltså, för hon var ju alltid med vid den här typen av släktsamlingar, tar tid att vänja sig vid att någon inte längre finns. Det var en fin begravning med väldigt trevlig minnesstund efteråt.
Jag tycker dikten är jättefin!

Sååå som dikten säger..."nu sakta de börjar gå, nu är de åter samman"...hon är nog hemma igen!
Lillbulten och jag är också hemma...borta bra men hemma bäst!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress