Hera

Helg!
Underbart, nu är det helg! Var ute och rastade Chinook...hältan har gett med sig men nu gäller det väl att hålla ut de två veckor vi lovat...bara rastas, bara i koppel...inget bus! Vi var ner till älven en sväng och gick då genom fårhagen, på vägen tillbaka kom de nyfikna fåren och ville snusa. Chinook satt bredvid mig och de kom närmare nämare...speciellt en av dem..när fårets nos nästan nuddade Chookens så studsade han till och satte sig på mina fötter, knuffade nästan omkull mig och fåren hoppade minst lika långt åt andra hållet. Såg för himla kul ut :)

Min kamera är enligt postens logistikservice i Ånge, den här veckan har varit långa 2-3 dag tycker jag !?! Har dock testat M:s kamera men han ser mest orolig ut när jag fipplar på alla knappar som den har :)

Idag var dödsannonsen jag saknat inne i tidningen, början av april dog han...

Annars är det nog lugnet före den stora stormen här...troligen börjar det grävas här nästa vecka!

/Hera

En bild på Chook efter en natts arbete, han verkar vilja säga..."dags att åka hem va...det är lite mörkt och läskigt här i skogen" !
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress