Hera

Gissa vad :)
 Glad Hera...


som kom med posten idag!!!
Nu kan jag fota hur mycket som helst!!!!
Reflektion...varför skickar de med ett minneskort på 32 MB (?) Det lär rymma 11 bilder enligt instruktionsboken...snacka om bortkastad resurs! Nu köpte jag ett 4 GB minne...rymmer ca 1500 bilder :-0

/Hera
Pelargon jag köpte på Plantagen...
Anonym

Va fin du va på kortet minimoster!



Hera

;)

Svägerskan

Blev det en likadan som min kamera? Jag tror att jag har ett 2 MB minneskort, och jag har INTE lyckats fylla det än. Nackdelen är bara att man glömmer att tömma kameran så ofta som man borde skratt

Ha en bra dag! //U

Lizaloop

Men så kul, då får vi se Lila snart då :0)!!

Hera

Svägerskan...japp en likadan :)

Lizaloop...Lila var det ja...ska fixa det ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress