Hera

Förberedelser....
Har börjat på med lite förberedelser inför grävningen som kör igång...lite på söndag. Jag har grävt upp några lökar ur rabatter för att rädda de växter som jag tycker extra mycket om.  M har gjort det omvända...tagit kol på några träd som stod ivägen för grävaren....

Livet ler mot Chooken igen...han har fått vara lös ute på gården idag, nu är hans medicinkur i stort sätt slut så nu gäller det bara att vi kommer ihåg att inge studs och lek på ett bra tag!!!!

Visst ser han lycklig ut!

Lisse

Ni har en så himla fin hund!! Skönt att han har blivit bättre. Ha en trevlig helg!!

Lizaloop

Vilken duktig trädfällarkarl du har! det har inte jag, men jag fick ju låna en superbra nerifrån byn :)

Hera

Lisse, tack...men han är lagom fin när han dreglar med det där skägget ;)



Å Lizaloop...nu blir han glad när han får höra det!

LUCAS

Hej! En dag då vi åkte hem från Vindeln mötte vi denna buse på vägen han sprang i Böjern som om han ÄNTLIGEN hittat en löpande tik. NU vet jag vems hunden är till ev nästa gång han kommer lufsande.



JAG däremot är ingen trädfällarkarl. Sågade ner en björk för många år sen den landade på grannens hus.



No more comments..



Lucas

Hera

Lucas...men vad f*n..int få han de...vill inte det ska hända igen men ser du han så tuuuuuta och skäll på han :)

När det gäller att kunna fälla träd...jag är övertygad om att du har andra talanger som inte M har ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress