Hera

Sportlov
I veckan är det sportlov, i alla fall för Hästtjejen och en kollega till mig som har en son i samma klass som hästtjejen. Det här har inneburit fullt upp på jobbet (kollega du är saknad;) ) och att Hästtjejen gått på miniridläger (hoppning) i två dagar. Hon hade hoppat 85 cm idag...vilket i mina öron är högt (fast det tycker ju jag att det är t.om när bommarna  ligger på marken he he)

Min mage har "tvärvuxit" kanske för att det nu är offentligt och man därmed törs slappna av..släppa ut den...och inte behöver på att bära fluffiga tröjor. Bävar för hur jag ska se ut innna det här är klart. Vikten står ganska stilla i alla fall, vilket känns bra med tanke på att jag väger lika mycket nu som när jag åkte in på BB för att föda Hästtjejen...visst har jag gått ner i vikt emellanåt men...för mycket har det varit i ett par år nu.

Det drar ihop sig till en övning med hemvärnet, en samövning med förband även från Norge, Danmark och Finland...det här kräver lite repetitioner...så det lär bli lite mer sånt fram till i maj...det känns spännande :) Nästa vecka är det två kvällar, en i Vindeln och en i Balsjö....Balsjö, tror att jag varit där en gång i våras...får ta fram kartan igen :) Det är som om allt på andra sidan Blå vägen i den här kommunen finns inte...eller till och med andra sidan av Vindelälven...men så kanske dom tänker även de som bor på just den andra sidan..hängde ni med där? Det gjorde jag nästan inte själv och det brukar vara ett tecken på att det är dags att gå isäng...

Missade att välkomna Ludvigssons hit idag...fick mess imorse men mobilen var hemma. Dörren är alltid öppen för er så har ni möjlighet...kom förbi!

God natt!
Hera...som faktiskt tänkt se Brothers & Sisters nu....gäsp!
stannapanna

Åh vad mysigt m bebismage, det andra får du ta tag i nån annan gång !!! Vi kommer förbi, är ju inte sista gången vi åker den där vägen - men det var en hel del renar ...otyg !

Lizaloop

Såg du i vk:s bebisar idag, en tjej som skall heta Hera.. fniss

Hera

Döpas till Hera...det vet jag inte om jag skulle vilja heta på riktigt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress