Hera

Söndagsdopp!
Fick träna lite benmuskler på söndagen med! Hela familjen åkte på småbarnssim...jättekul var det. De har så fint badhus här i Vindeln tycker jag (tror inte de som bor här upplever det så)...som faktiskt är van med lite sämre...Badhuset är i tid byggt ungefär samtidigt som i Storuman men här har de en större bassäng och intrycket är trots allt fräschare. Jag tror de flesta småbarnsföräldrar från Hällnäs området var där för vi kände igen många andra dagisbarn :) Det schyssta när man åker hela famijen är att man kan hänga fast sig i bassängkanten och köra lite bensparkar för att stärka musklerna. Jag känner att helgens ben/rygggympa har varit mumma mot den ischias jag fortfarande dras med...det är inte bra...men lite bättre!

/Hera
Lizaloop

Precis så säger min svägerska och hennes barn från stockholm, de älskar badhuset i Vindeln ?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress