Hera

Skidåkning
Borde väl uppdatera min "träningsdagbok" :) som jag för här på bloggen. Jag var ju ute i lördags i det vackra vädret, åkte 30 minuter skidor i lugn takt...från oss här i Bodarna mot Mesele. Stannade av i Böjern för att koppla Chinook eftersom jag inte visste om de hade sin lilla hund ute. Han fick inte dra något utan sprang snällt bredvid. Så småningom hann M, Lillbulten och Hästtjejen upp oss med skotern så då fick jag tolka sista biten till Mesele. Chooken var efter en bit trött men ville inte åka på skotern (han har aldrig provat det) och kröp av rädsla förbi släden där det låg en massa renskinn...så han fick springa en bit till...men tillslut när vi nästan var framme så tog tröttheten över rädslan så han åkte då släde...:) I Mesele bjöds på fika hos trevliga vänner med Svägerskans familj som sällskap. En riktigt trevlig dag som avslutades minst lika trevligt med gomiddag i samma sällskap! Nu blev det mycket nöjen och gomat...men jag åkte skidor också :)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress